Poznańska firma wdraża właśnie rozwiązania technologiczne, które łączą platformy do wideo rozmów online, kalendarze dostępności wielu usług dla klientów i płatności online na stronie firmy.

To narzędzia do obsługi klientów typu callback, ale także system do udzielania płatnych porad internetowych czy umawiania indywidualnych prezentacji dla klientów. Do tego jakość połączenia zdecydowanie przewyższa te oferowane przez znane komunikatory.

Z offline do online

2020 rok pokazał, że praca online z klientem to już nie tylko moda. Dziś trzeba być online, by przetrwać w biznesie. Gabinety lekarskie, przychodnie psychologiczne, salony samochodowe i agencje nieruchomości, a także kancelarie prawne czy firmy doradcze mogą działać w sieci.

„Być może zarówno dla firm, jak i ich klientów, będzie to nowa przestrzeń. Ale nikt się w niej nie zgubi, bo udostępniamy właśnie technologię, która kompleksowo realizuje działania B2C. I to w środowisku przyjaznym i profesjonalnym zarówno dla świadczącego usługi jak i jego klienta” – podkreśla Anna Jaremko Customer Care Expert MeetU.

Mnogość komunikatorów, systemów płatności online czy kalendarzy dostępności powoduje zagubienie u każdej ze stron. Ale to już koniec. Poznańska firma Toro Performance stworzyła rozwiązania łączące aż trzy technologie do pracy online. Nazwała je MeetU.

Klient łatwo może bowiem umówić się na rozmowę online czy szybko opłacić wybraną usługę, pozostając na stronie usługodawcy. Otrzymuje potem link do łączenia wideo w przeglądarce, a więc nie musi nic instalować na swoim urządzeniu. Niezależnie od tego czy to smartfon, czy komputer.

Z kolei firma świadcząca usługi może wybrać z dwóch rozwiązań w zależności od swoich potrzeb. Każde z tych narzędzi pozwala na inny tryb pracy, by pozyskać klienta, ale i obsługiwać go dalej online.

Mamy wtyczkę do video callback, która jest najlepszą technologią CRM, pozwalając zbierać leady, jednocześnie budując relacje z klientem najlepiej jak to jest możliwe w świecie online. Z drugiej strony możemy też wdrożyć system pozwalający na tworzenie kalendarzy z indywidualnymi usługami i cennikami wielu specjalistów” – dodaje Anna Jaremko Customer Care Expert MeetU.

Tym samym klasyczny callback, a więc oddzwanianie do klienta, który pozostawił kontakt, jest bardziej profesjonalne. A agencje nieruchomości czy salony samochodowe mogą z poziomu własnej strony lub ogłoszenia umawiać klientów na prezentacje online. Lekarze, doradcy, terapeuci czy prawnicy mogą sprzedawać swoje konsultacje i porady, bez konieczności wykorzystywania wielu różnych i kompatybilnych rozwiązań technologicznych.

Mamy nadzieję, że nasze rozwiązania zmienią polski rynek usług online. Kontakt wzrokowy z klientem to nie tylko potrzeba obecnych czasów. To wykorzystanie wiedzy o tym, jak budować relacje z klientem, już od pierwszego kontaktu. Jak pokazać swój profesjonalizm, od pierwszej minuty” – zaznacza Anna Jaremko Customer Care Expert MeetU.

Pierwsi klienci już korzystają z rozwiązań MeetU. A liczba pomysłów na wykorzystanie technologii MeetU w biznesie poszerza się z dnia na dzień. To także uniezależnienie się polskiego biznesu od wielu modnych platform, które są teraz oblegane, a więc często zacinają się i ograniczają tym samym efektywność pracy. Na MeetU jakość połączenia, przewyższa zdecydowanie tę znaną z popularnych komunikatorów.

Więcej o innowacji MeetU na https://meetu.pl/#.

Kategorie: Blog MeetU

0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *